USA 29 juli - 14 augusti

Jag har inte bloggat så mycket på sistone, jag vet. Men jag har verkligen fullt upp! Solar, tränar, bara lever livet. Ska försöka bättra mig! Haft så sjukt mycke regn dom här dagarna, och nu är det sol så ska verkligen njuta av solen. Kom på en lite sämre grej för bloggen.. den 29e juli åker jag till Usa. I tvåå veckor. Eller ja jag ska inte bara vara i usa.. De 5 första dagarna kommer jag vara i NY, finns tyvärr inte gratis wifi på hotellet, men typ 100 kr 24 timmar. Kan bli svårt att blogga, men slänger väl in ett inlägg. Sen kommer vi bila upp till Niagarafallen, vi ska bo på Canadas sida. = 3 dagar ungefär. Sen åker vi bil ner til NY igen och tar flyget till Florida! Har vart i florida förut, men det här kommer bli grymt. Vi ska bo vid ett hotell som ligger typ preciiis vid stranden!  Vi ska typ ha en mini suite, med balkong mot havet, åh döda mig vad underbart. Så vi får helt enkelt en vecka med solsemester också! Kommer schteka på där.. vet däremot inget om wifi på det hotellet. 

bjuder på en random bild jag tog förra veckan. puss
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken härlig resa där har jag med varit och semestrat :)

2012-06-28 @ 18:17:33
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Nathalie

SV; Hhhohoho absolut. Super gott! :D
kram

2012-06-29 @ 21:38:35
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Nathalie

SV; Hhhohoho absolut. Super gott! :D
kram

2012-06-29 @ 21:39:27
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0