Dagen

Min dag har varit grym, har spenderat men med tjejernä som gör att jag får ont i magen av skrattande.
Dagen började med att jag åkte till jessica och amanda, chillade där till två då vi åkte i till stan för att träffa alicia och hennes kompis från tumba! Vi trog mäst runt i affärer och sånt, käkade donken osv.. 
Åkte hem hann titta på project runway! 
sen åkte jag till min fotbollstäning som var heelt knas.. 
Alla flummade så jävla mycket och tillslut så fick våra tränare damp.. men det behövdes en utskällning efter våra dåliga prestationer.... 
Har varit hemma ett tag och videochattat med amanda och jessica, ska dra mig mot duschen nu
my love
Dagen blev alltså en fet handbollstjejerdag! en dag som man vill upprepa om och om igen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0