22 juni

Tjena! 
Som ni ser har jag inte bloggat på ett tag, detta pga av att jag har haft fullt upp! Fyllde ju år i söndags, hade världens bästa födelsedag, kunde inte bli bättre! Fick 3500 kr, iphone 4s och oranga urbanears! drog sen iväg till Maxim och hade uppvisning, var så nervös men gick sjukt bra! vill verkligen återuppleva dagen, haha ganska omöjligt.

I tisdags fyllde min farmor år, (2 dagar emellan oss då för er som inte redan räknat ut det) och pappa skulle iväg med jobbet från 8.00 till 23.00 och mamma jobbade så jag bestämmde mig för att vara med min älskade farmor (duktigt barnbarn) så fotade lite med min nya mobil (sjukt bra mobilkamera, 8 megapixel) och vi åt en sjukt god grädd och jordgubbstårta. Fick skjuts hem vid 20.00 och kollade lite på fotbollen, orkade inte riktigt göra det, när vi förlorade i fredags.. blir dessutom irriterad på alla som säger ''åh nu skämms jag över att vara svensk'' asså tex Norge kom inte ens med i EM? vi vann eurovision, så ni har inget att klaga över. 

I onsdags vaknade jag vid 11 och gjorde mig i ordning, sen träffade jag en kompis i stan. Handlade ett iphone skal, sminkborttagningsmedel (det var ett långt ord..) och lite såna där enkla saker man behöver. Sen kom vi hem till mig och hon sov över hos mig, vi flummade och hade jätte roligt, hah! 

På torsdagen mådde jag inte så bra när jag vaknade, men min kompis skulle äta lunch med sin mamma i stan, så hon åkte hem ganska tidigt. Vid 6 tiden åkte jag, mamma, pappa (enda barnet du vet) och farmor in till stan och åt middag, eftersom vi båda hade fyllt år. Så vi åkte till en resturang i stan som heter ''Grill'' och som ni säkert märker på namnet är det grillat som gäller. Så fort jag kom in blev jag helt kär, haha inredningen var så sjukt cool! De hade olika avledningar typ där man åt, vi fick sitta i cirkus tältet, haha. Sen kunde man bla sitta i ett bibliotek. Maten var helt klart 5/5 åker gärna dit igen! (ååh, nu låter jag som värsta kritikern elr nåt, haha) men det är verkligen en resturang jag rekommenderar!

Idag.. mådde inte bra idag heller, men åt lite typisk midsommar mat, satt och mös lite på altanen med mamma och pappa. Varje midsommar gör vi olika saker, i år kände vi faktiskt inte för att göra något speciellt. Imorn ska jag och pappa till Skansen, tänkte fota lite djur! om det blir bra väder, men om det ser ut som det gör nu blir vädret as fint tror jag. GLAD MIDSOMMAR! 
 
 

Kommentarer
Postat av: ramina

sv: tack desamma! glad midsommar på dig med! jag har inte gjort något speciellt än, men senare ikväll ska jag vara med några vänner och fira, själv då?:)

2012-06-22 @ 17:35:57
URL: http://raminaparsas.blogg.se
Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Aww, tack! :') Glad midsommar!

2012-06-22 @ 17:39:47
URL: http://sofoto.blogg.se
Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Tack! :') Du är fin!

2012-06-22 @ 18:12:18
URL: http://sofoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0